Dijital Dönüşüme Hazır mısınız?

21.yüzyılın neredeyse ilk çeyreği bitmek üzere, her sektör her açıdan yeni beklentiler, rakipler, kanallar, tehditler ve fırsatlarla karşı karşıya. Bilgi Teknolojileri sektörünün kendisi bile.  Artık dijital değişimi dahil etmeden işinizi bugüne ve geleceğe hazırlamanız imkansız.

Daha açık bir ifadeyle bu dönüşümü ıskalayan kurumlar kısa bir süre sonra ortadan kaybolmaya yüz tutacak.

 

Dijital dönüşüm nedir ?

 

Dijital dönüşüm, değişen iş ve pazar gereksinimlerini karşılamak için yeni iş süreçleri, kültür ve müşteri deneyimleri yaratmak veya değiştirmek için dijital teknolojileri kullanma sürecidir. İşin dijital çağda yeniden tasarlanması dijital dönüşümdür.

Satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri gibi geleneksel rolleri aşar. Bunun yerine, dijital dönüşüm müşteriler hakkında nasıl düşündüğünüz ve onlarla nasıl etkileşim kurduğunuzla başlar ve biter. İşimizi yönetmek için kağıttan e-tablolara, akıllı uygulamalara geçtikçe, işimizi nasıl yaptığımızı - müşterilerimizle nasıl etkileşime geçtiğimizi - bizim tarafımızdaki dijital teknolojiyle yeniden tasarlama şansına sahibiz.

Yeni başlayan küçük işletmelerin iş süreçlerini ayarlamasına ve daha sonra dönüştürmenize gerek yoktur, organizasyonunu geleceğe göre planlayarak başlayabilirler. Fakat tabi yapışkan notlar ve el yazısı defterlerle 21. yüzyılda ayakta kalmak mümkün değildir. Dijital olarak düşünme, planlama ve oluşturma  sizi çevik, esnek ve büyümeye hazır hale getirir.

 

Dijital dönüşüme başlarken, birçok şirket gerçekten doğru şeyleri yapıp yapmadıklarını sormak için geri adım atıyor. Dijital dönüşüm müşteri ile başlar ve biter. 


Infosim'in uzman kadrosu ile "Dijital Dönüşüm"de yerinizi alın ve bu çağı atlamayın.

 

OPERASYONEL DİJİTAL DÖNÜŞÜM: Mesafelerin kısalması

Operasyonel dijital dönüşüm, mevcut iş süreçlerini temelden değiştirmeden daha verimli hale getirdiğinden, bazıları buna “ineğin yolunu döşemek” adını veriyor.

Ancak binlerce kuruluşa önemli ölçüde değer ve maliyet tasarrufu sağlayan bu yaklaşımın gücünü hafife almayın. Aslında, verimlilikte o kadar çarpıcı iyileştirmeler sağlayabilir ki, zamandan ve paradan tasarruf etmeyi amaçlayan operasyonel bir değişiklik olarak başlayandan stratejik bir avantaj elde edersiniz.

Operasyonel avantaj için BPM: ZAMAN TASARRUFU

Departmanlar arasındaki iletişimi geliştirmek ve idari görevlerde değerli uzmanlığı boşa harcamak için BPM'yi kullanın.
Tedarik zinciri, ürün yaşam döngüsü, operasyonlar, satış ve sipariş gibi işin tüm yönlerini daha iyi yönetmek için süreçleri optimize edin.
Hızlı inovasyonu mümkün kılmak için sistem ve süreçlerdeki fazlalıkları ortadan kaldırın.
Süreç optimizasyonu ile personel için günlük işleri basitleştirin.
Yeni yasal yönergeleri karşılamak için süreçleri hızlı ve basit bir şekilde yükseltin.
Operasyonel avantaj için BPM: PARA TASARRUFU

Sistemler, insanlar ve ekipman arasında daha iyi birlikte çalışabilirlik yoluyla maliyetler üzerinde kontrolü sürdürürken büyüme fırsatlarından yararlanın.
Değişen talep kalıpları karşısında yenilik yaparak verimliliği optimize edin, kuruluşların varlıklarını daha iyi kullanmalarını sağlar.
Kamu sektörü kuruluşları için BPM, departman ve genel bütçeleri yönetmenin yanı sıra özel ve kamu finansmanı kaynaklarını bulma ve yönetme yeteneğini geliştirebilir.
Departmanlar arasında sorunsuz çalışabilmeleri için dahili idari ve teknik süreçleri optimize etmek için BPM'yi kullanarak sistemdeki sürtüşmeleri ortadan kaldırın.
Süreçleri düzene sokmak, yükseköğretim kurumlarının maliyetleri en aza indirirken mümkün olan en iyi eğitim ve araştırma ortamını sunmalarına yardımcı olur.
Dijital dönüşümünüzü sadece operasyonel olarak düşünmeyin...

 

STRATEJİK DİJİTAL DÖNÜŞÜM: Yeni bir çığır açmak

Strateji, işleri farklı bir şekilde yapmakla ilgilidir, daha önce yaptığınızdan daha verimli veya herkesin yaptığından daha iyi yapmakla değil. Harvard Business School Strateji ve Rekabetçilik Enstitüsü'nün stratejinin rekabet avantajının anahtarı olduğunu iddia etmesi şaşırtıcı değil.

Ancak işleri nasıl farklı bir şekilde yapacağınızı bir kez tasavvur ettikten sonra, bunu nasıl gerçekleştireceğinizin zorluğunu çözmeniz gerekir. BPM tabanlı uygulamaların operasyonel güçlü yönleri, stratejiyi desteklemek için burada devreye girer.

Teknik ekiplerinize güçlü, düşük kodlu uygulama platformları sağlamak, yeni süreçleri ve işlevleri hızlı bir şekilde oluşturmalarını, bunları hemen test etmelerini, testlere daha fazla yenilikle tepki vermelerini ve ihtiyacınız olan çözümü elde edene kadar tekrar etmelerini sağlar.